You are currently viewing מעורב הופס ליום ד': יהלי אולמר, עורך כדורסל המכללות החדש של האתר, עם הזקן, במפגש / מנחם לס

מעורב הופס ליום ד': יהלי אולמר, עורך כדורסל המכללות החדש של האתר, עם הזקן, במפגש / מנחם לס

1.יהלי אולמר, עורך כדורסל המכללות החדש של הופס, עם מנחם לס במפגש האחרון

יהלי אולמר בן ה-18.5 מהרצליה הוא סטודנט/עתודאי לפסיכולוגיה שהתנדב למלא את מקומו של ערן שור כעורך כדורסל המכללות בארה"ב. את ערן אי אפשר להחליף; הוא אחד הכתבים היותר מעורים בכדורסל מכללות. אפשר רק למלא את מקומו בצורה הראויה ביותר, ואת זה יהלי יעשה בצורה הטובה ביותר.

ערן נאלץ לקחת חופש מהאתר בגין קבלת הפרופסורה מאוניברסיטת מגיל הקנדית המעולה, והוא נאלץ להשקיע בזמן הקרוב את כל מאמציו למילוי חובותיו האוניברסיטאיים החדשים וכולנו מאחלים לו הצלחה.

הילרי הצעיר הוא חובב כדורסל המכללות בארה"ב בנוסף לאהדתו הגדולה של בני הרצליה והספארס. למה הספארס תשאלו. הסיבה היא מאנו ג'ינובלי. יהלי אוהב כדורסל קבוצתי בו הכדור נע במהירות משחקן לשחקן ואז השחקן הפנוי מסיים בעוד זריקה ארוכה או כדרור לסל. מאנו אמרנו?

יהלי אוהד את בני הרצליה ואת הספארס (מאנו אמרנו)? והוא מתמלא דמעות עד היום כל פעם שהוא חוזה במשחקי האליפות 3-5 של 2014!

אז יהלי, בשם כולנו אני מאחל לך הצלחה, ומקווה שכדורסל המכללות יתחיל לקבל יותר כיסוי באתר כי – אחרי הכול – 90% מה-NBA נוצר במכללות!

2. הייתי רוצה לדעת אם כל אלה שעלו עלי כשהזכרתי את הטרייד בין בן סימונס לג'ון קולינס חושבים שאני מפגר כשמדובר בכדורסל!

(זה היה כשהסכמתי איכשהו עם הטרייד שיביא את סימונס לאטלנטה)

אלף:

כל מה שעשיתי בקשר לטרייד 'סימונס בקולינס' היה לתרגם את מה ששמס צ'רניה כתב ב-THE ATHLETIC ואז הניו יורק טיימס (ששלשום קנה את THE ATHLETIC, אגב) ציטט אותו, ומשם זה פרח-יצא לכל גופי המדיה שחשבו שזה אייטם חשוב מספיק להכנסה לעיתון (או לרדיו, טיווי, או לאתר זה או אחר).

בית:

אני יודע שלסיקסרס יש את אנדרה דרמונד וטוביאס האריס. "אז מה הם צריכים עוד גבוה" (שהוא לא ממש כזה גבוה – רק 2.06 מ'), שאלו 'העולים עלי'. אז רציתי לשאול את העולים עלי (בעיקר מחו"ל, אבל לא רק) אם הם שמעו פעם על טרייד שמעורבות בו 3 ואפילו 4 קבוצות, כששחקן שמועבר בטרייד זה רק צעד ראשון להעבירו מקבוצה (1) ל-(3). מה שקורה למעשה זה שקבוצה (1) עושה טרייד עם קבוצה (2) על שחקן מסויים, רק על מנת להעבירו לקבוצה (3), ו-(3) נותנת עבורו ל-(2) מה ש-(2) – במקרה זה הסיקסרס – באמת רצתה. אני מקווה שהעולים עלי מסוגלים להבין את תהליך מחשבתי, כמו שאומרים החברים שלי מגבעת-ברנר.

גימל:

האם העולים עלי יודעים שקולינס הוא רק 2.06 מ' ובן סימונס הוא 2.11 מ'? לאטלנטה אין שחקנים גבוהים. היא אולי הנמוכה בליגה. קלינט קפלה, גורגוי דיינג, גלינרי הם כולם 2.10 מ'; לקלינט קפלה ישנה רגל נקועה שהוא משחק עליה, ודנילו גלינרי משחק יותר סמול פורוורד מאשר פאור פורוורד. אני לא בטוח שזאת הסיבה העיקרית שההאוקס היא אחת מקבוצות ההגנה החלשות בליגה – היא מספר 27 מ-30 ב'יכולת הגנתית' הנמדדת בדפנסיב רייטינג (113.2 נק' ממוצע משחק נגדם). ההאוקס חייבים חיזוק מידי בהגנה.

דלת :

(דלת או דלד?)? ההאוקס הם 5 משחקים מתחת 500. (22-17). בעונה שעברה הם היו 20-14 כעת חיה ועדיין הגיעו לגמר המזרח. אם הם חושבים שזה יקרה שוב הם טועים. העונה שעברה הייתה 'אבריישיון' עבורה – מין דבר שקורה אחת ל-100 פעמים. בעונה שעברה הם הצליחו לצאת מתחתית הבאר מבלי להביא חיזוק. העונה זה לא יקרה מבלי להביא חיזוק, והחיזוק המדובר הוא בן סימונס.

הא:

העולים עלי טוענים שהוא – בן סימונס – וטריי יאנג יפריעו אחד לשני. מוזר שטריי יאנג עצמו אמר אתמול ל-AJC (העיתון היומי שלנו) שהוא "מצדד מאד בטרייד שיביא את בן סימונס, אבל לא עבור קולינס". אם טריי היה מרגיש שסימונס יפריע לו הוא לא היה 'מצדד' בהבאתו.

וו:

המצדדים בהבאתו של סימונס חושבים קודם כל על ההגנה שהוא יביא אתו שתשפיע על כל משחק ההגנה של הקבוצה. איך הוא וטריי יאנג יסתדרו זאת כבר בעיה פחות חשובה שתיפתר. זה לא מדע רקטות למאמן לסדר תכנית משחק ששניהם ימקסמו את יכולתם.

זין:

ההאוקס חייבים טיפול בשוק. הם לא יכולים לפתוח פתאום את הברז ולהחליט לשחק הגנה. הם חייבים זעזוע, והבאתו של סימונס תהווה זעזוע כמו רעידת אדמה. משהו ברמה כזאת חייב לבוא על הקבוצה או שהיא תסיים את העונה במקום 10 או 11 במזרח, ותשקע אל השחור כפי שהייתה רגילה כל כך בשנים עברו.

חת:

אני לא טוען שהבאת סימונס הוא הפתרון האידיאלי. אולי ישנם ראיונות אחרים, טובים יותר, אבל זה הדבר הראשון הקונקרטי שנשמע בכיוון של הקבוצה המשחקת 25 דקות נסיעה מדירתי, והעולים עלי רק מבטלים בשאת-נפש את הרעיון היחיד שניזרק לעברינו, ובמקום להיות קצת סימפטיים ומבינים, הם רק זורקים לכלוכים. ולעבר מי? לעבר צ'רניה שרק הוציא את הידיעה לחיים ופרסם מה הולך בחדרי חדרים – סליחה, ב-ZOOM – לעולם כולו, ולעברי, המנסה להרגיש, בייאוש, שמשהו טוב עומד לקרות להאוקס. אפילו את ההרגשה הטובה הקטנה הזו הם מוציאים בחיוך עם פינצטה מלבי.

יוד

ורק שיהיה ברור: אני לא מאוהדי סימונס. למעשה אני בז לו. אבל יותר חשוב לי זעזוע מסיבי לקבוצה, ואם סימונס הוא המוקש? – אז שיהיה.

3. סטף קרי: "היינו מנצחים את הבולס של 1996 ב-6 משחקים" (הווה אומר 2-4 בסדרת הגמר)

סטף קרי נשאל ע"י המגזין GQ מה היה קורה לדעתו אם הווריורס, במלוא חוזקה עם קווין דוראנט, הייתה פוגשת בבולס של 1996 והאם הווריורס היו מנצחים.

הוא ענה (הכל בסרטון https://www.youtube.com/watch?v=OuOkS2tm89k): "בוודאי. היינו מנצחים אותם בששה משחקים

סטף קרי מקשקש. אין לו מושג. הוא היה אז TEENAGER חרמן שלא הבין הרבה כדורסל והתעניין יותר בחתיכה הבאה מאשר בריבאונד. מייקל היה שומר עליו ומוציא לו את החשק לגעת יותר בכדור. הוא היה עובר לגולף. פיפין היה עוצר את קווין דוראנט על 15-20 נקודות, ודניס רודמן היה מנקה את כל הריבאונדים בהגנה ובהתקפה. סטיב קאר, רון הרפר, ג'אד ביוקלר – כולם קוברי שלשות מהאגדות…ביל וונינגטון, ג'ון סאלי, לוק לונגלי – כל אחד סנטר שאוכל כל סנטר מהווריורס.

ומי האיש הששי שיושב להיכנס למשחק אם מגלים צל של חולשה?

צדקתם! טוני קוקוץ'. סטף קרי היה אז נער בן 16 ומה הוא יודע?

הבולס היו מנצחים חד וחלק 0-4 בהפרש ממוצע של 15 (או 20, או 25. תלוי איזה הפרש מייקל היה רוצה שייגמר). אתם מדברים על הבולס של 1995-6 – הקבוצה הטובה בהיסטוריה ברמות!!!

(מי שחושב שאני מין טרח זקן שחי על נוסטלגיה, אז למה כשאני רואה כדורגל אנגלי – כמו ליברפול ביום ראשון שהכניסה חמישייה למנצ'סטר יונייטד – אטני יודע שהם היו שוחטים כל קבוצת עבר – כולל הקוסמים הברזילאים, בהפרשי שערים מביישים ממש? למה אני יודע שאונ' אדלפי היום הייתה מנצחת את אדלפי שלי, שהייתה אלופת מכללות ב-1974 עם דוק לס המאמן, ב-5 שערי הפרש, עם נמרוד דרייפוס, ישראל גולדשטיין, רוני שניידר, ויזהר נוז'יק (כולם 'לאומיים' של אז בישראל)?)

אני לא חי עם נוסטלג'יה. אני חי עם עיניים פקוחות וראש פתוח.

4. לא הזהרתי אתמול שהערב (אצלכם לפנות בוקר) מתחיל המבחן האמתי של גולדן סטייט?

תראו את השיער שלו. לא מתאים לסופרסטאר!

הנצחון 108-116 על הווריורס היה נצחון צודק לחלוטין. הם שיחקו טוב יותר, משוחרר יותר, והובילו בסביבות 10 את רוב המשחק מלבד ברבע השלישי כשגולדן הישוותה ואפילו הובילה לכמה דקות.

ישנן לי כמה השגות על המשחק.

קודם ג'ה מורנט. הוא כוכב. כוכב-על. אבל הוא חייב לעשות משהו עם שערו עכשיו. מיד. עם שער כשלו מסתובבים ב-PROJECTS. אפילו רועי הזונות והבוסים של הסמים ב-PROJECTS לא הולכים עם שיער כזה. ככה הולכים האחרונים בשורת החשיבות.

אבל מלבד שערו (צמה אחת כחולה? גיב מי א ברייק, ג'ה) הוא עילוי. לא היה לו משחק גדול הערב: 29 חיצים ב-37 דקות, אבל ביום קליעה צולע של 11 מ-23 ו-1 מ-4 מהטריי.

אבל מה? הצעיר הרזה הזה ניצח את המשחק. אחרי שקליי תומפסון הקטין את ההפרש של הגריזליז ל-4 עם שני פאולים, וגולדן נראית חוזרת לנצחון, ג'ה לקח כדור, ועם ה-BODY IMAGE שלו כולם – כל השחקנים, השופטים, וכל הקהל – ידעו שג'ה הולך לבדו. כמובן שחמשת שחקני גולדן ידעו זאת גם הם.

אז הוא ניכנס מהאמצע, הטעה כאילו הוא הולך להיכנס מימין, ואז או-אז הוא חתך שמאלה, ובפלוטר שמאלי נפלא ממש עשה 108-115, וידעתי שזה המשחק.

היה איתו עוד רגע במחצית הראשונה. הוא הגיע משמאל, ודסמונד ביין נתן לו כדור גובה בין כל גבוהי גולדן (שהם לא ממש גבוהים, אבל לוני וכאלה מסתובבים בסביבות ה-2.05 עד 2.10), וג'ה, עם כל ה-1.90 שלו עלה להלי-הופ חצי מטר מעל כולם וקבר סל יפהפה.

מחרתיים לגולדן סטייט ווריורס עוד משחק קשה במילווקי. רישמו להם עוד הפסד. קליי תומפסון היה טוב הערב עם 17+ הגבוה בקבוצה, והוא קלע 20 ב-20 דקות משחק כשהוא 5 מ-13 ו-2 מ-5. אבל אין ספק שהוא רחוק מקליי שידענו: הוא נראה כבד יותר. הוא פחות זריז. הוא חייב להסתפר. הוא חייב גרביים אחרות – – עם הגרביים הקצרות שלו הוא נראה כמו איזה יורם בשכונה. כל ה-IMAGE שלו אינו אתלטי. חייבים לעשות משהו עם התלבושת וההופעה החיצונית שלו. I AM NOT KIDDING. הוא נראה 'שלומפר', כמו שפעם היו אומרים בארץ.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
104 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
12/01/2022 6:29:35

מוראנט עילוי, ובכלל לא משנה עם איזו תספורת הוא בוחר להסתובב…
.
שילוב כזה, של אתלטיות פסיכית, קשיחות, יכולת קליעה וראיית משחק?
זה שילוב נדיר. למעט שחקנים בליגה יש, או היה, את היכולת הזו.
הבעיה אתו (ליריבות, כן?) היא שהוא יודע להעניש את היריבות על כל בחירה שהן לוקחות. הבאת עליו דאבל טים?
הוא –
א. מהיר מספיק לחמוק.
ב. קשוח מספיק לקלוע על השמירה בחדירה לסל, גם אחרי מגע.
ג. מכם מספיק בשביל לנצל את הדאבל בשביל למצוא את חבריו לקבוצה.
שמרת עליו באחד על אחד? זה באמת אסון. היכולת להגיע לצבע היא לא פחות מפנומנלית.
הכי מפחיד?
הוא עדיין ילד.
מה יקרה כאשר ילמד להיות אפקטיבי יותר גם ללא הכדור ביד?
מפחיד לא פחות?
ממפיס הקבוצה השלילית הכי צעירה בליגה.
תן להם קצת ניסיון,
תן לשחקנים לצדו להתפתח,
ומדובר בקונטנדרית לשנים.
.
גולדן סטייט.
הם שיחקו הלילה בהרכב חסר מול הקבוצה הרותחת בליגה,
וזה היה צמוד, צמוד.
קליי עוד יוריד את החלודה,
וגולדן סטייט ימשיכו להוביל את הרשימה המצומצמת של קונטנדריות אמתיות העונה.
.
תודה, מנחם. בוקר טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי היה חסר בגולדן? גם לממפיס היו חוסרים ואפילו 2

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/01/2022 8:12:12

רק השחקן השני הכי חשוב היה חסר….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליי שיחק דווקא

צ'יקו
Admin
12/01/2022 9:53:17

לזכותי אגיד שכבר לפני שלוש עונות בליגת הקיץ טענתי שממפיס יכולה להגיע תוך 3 עונות לגמר מערב.
אז נכון, עדיין לא עברו שלוש עונות ועדיין הם צעירים וכנראה שגם העונה לא יגיעו לגמר מערב, אבל הם בהחלט בדרך לשם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם גולדן עם דוראנט קרי וקליי היו שוחטים את הבולס. מייקל היה חוגג עליהם רצח אבל הם היו חוגגים יותר. מייקל לא יכל לעצור את סטף ולא היה נשאר לו אוויר. דוראנט היה עושה מטלית מסקוטי. קרי צודק 4 2 ביום טוב של הבולס.

מה יש לך מבן סימונס? ההוקס לא צריכים טרייד בשביל לנצח כמה משחקי זבל בעונה הסדירה בשביל זה צריך קצת רצון בהגנה. היום הם נגד הנגרים של ההיט כנראה יפסידו.😎
ההוקס צריכים לחשוב על הצלחה בםלייאוף לבנות קונטנדרית סביב טריי ובן סימונס לא בנוי לזה הוא השחקן שיחפור לך את הבור הכי גדול בפלייאוף. עזוב אופי בעייתי אני מדבר מקצועית גרידא הוא פשוט לא מתאים. הוא שחקן שמתאים לקבוצות כוכבים כמו הנטס למסור אחורה לשלשה ולעשות הגנה. אין להוקס מה לעשות עם דבר כזה.

טריי לא תומך בסימונס זה סתם הצהרות ידידותיות לתקשורת שאלו אותו אז מה ציפית שיענה? אני לא רוצה את בן סימונס? לא עונים ככה בארהב ובשום מקום אלא מחמיאים pc וזהו.

גם אני שונא את התספורת הזאת של גה 😂😂😂 זה תספורת של ליל גה אולי הרפאר שים לו מעיל פרווה וכובע עם שרשרים עליו יתאים.

יהלי מזל טוב והרבה הצלחה תהנה

עגל
עגל
12/01/2022 13:02:27

יופי שמעון, אני מסכים עם כל מה שכתבת. היסטוריה.
אם תחבר את בן סימונס וטריי יאנג תקבל שחקן אחד מצוין – חצי הגנתי וחצי התקפי.
צריכים לקשור אותם עם הגב אחד לשני כמו חלקיק יאנוס janus particle למי שמבין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

התכוונת שטריי צריך את הגובה של סימונס ואז אולי גם היה עושה הגנה אבל אם היה אפשר לשלב את היכולות שלהם יחד אולי באמת היה "הלברון" הבא 🙂

עגל
עגל
12/01/2022 14:01:23

הבעיה עם החיבור של שניהם (מעבר למשכורת המופרכת) היא שלסימונס אין פרצופים, הוא כמעט לא יודע לשאוג. וטריי יותר קירח מלברון

Jonathan
Editor
12/01/2022 14:15:59
Reply to  עגל

חחח

דן רוזנבלום
12/01/2022 22:08:11
Reply to  Jonathan

הלו מה אתה צוחק…
"חחח"

מה זה אומר כפרה עלייך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב מנחם לפילי אין מה לעשות עם האשפה של ההוקס. יותר טוב להעביר את טריי לפילי

ברוך רובין
ברוך רובין
12/01/2022 6:43:57

מנחם מייקל בשנות ה90 היה צריך מכונת הנשמה כדי לרדוף אחרי קרי, דוראנט היה טפל את פיפן לסמרטוט יותר מהגרסא הנוכחית שלו, אם כל הכבוד לקבוצה של שנות ה90 הכדורסל התפתח כל כך מאז, היה נגמר 4-0 ובלואטס מהירים לקבוצה מהמפרץ.

onetwo3
Editor
12/01/2022 6:53:48

בהצלחה יהלי.
דני אבדיה חייב לעזוב את הוויזארדס בהקדם האפשרי. יש להם את המאמן הגרוע בליגה, שחקנים ללא עמוד שדרה ו/או הבנת משחק, ובעיקר חסרי אמונה.
בנוסף, כמה טיפש יכול להיות השדר של הוויזארדס שאומר אחרי השלשה של אבדיה, שהעלתה את הוויזארדס ליתרון 93-4: :"Shabbat shalom!!".
יום שלישי היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

אבדיה קיבל מלא הזדמנויות בווש הוא חא יקבל ככ הרבה בשום קבוצה. עכשיו שהאצימורה חזר היה ברור שיאבד מהדק.
הוא לא ניצל את הדקות הרבות שהוא קיבל. עם חיתוכים והגנה לא הולכים למכולת זה לא מכבי תא. הוא מתקשה לשים כדור בסל וזו ליגה שקודם שמים כדור בסל.
הוא גם לא מוכר את עצמו בהגנה לתקשורת צניעות זה לא תכונה טובה לליגה כמו nba פה צריך שאגות שרירים ניפוחי חזה פרצופים מפחידים איזה סמל מסחרי להגנה כמו עם האצבע של מוטמבו ולדבר כל הסמן יעני מדרבן את השחקנים ושהוא הלב והמנוע (זה עבד לדריי יעבוד גם לדני אבל הוא לא עושה את הדברים האלה גם אז מי ידע שהוא עושה הגנה? מישהו חושב שאנשי התקשורת צופים במשחקים של ווש?)

אבג
אבג
12/01/2022 8:31:30

הבעיה לא היתה החיתוכים לסל הבעיה היתה ההחטאות מתחת לסל. דוקא אתמול קלע את מה שנתנו לו אבל אין ספק
בזבז הזדמנות משמעותית
קיבל הרבה דקות הרבה נגיעות והיה בפועל בתקופה לא טובה.
עכשיו הזריקות נכנסות אבל יש הרבה פחות
אם היה משחק ככה כשקיבל הזדמנות היה במקום קצת יותר טוב

NFS
NFS
12/01/2022 9:45:55

יש ביוטיוב סרטון היילייטס של דני מהלילה מול אוקייסי באורך 10 שניות.

אור
אור
12/01/2022 8:31:37
Reply to  onetwo3

שחקן ישראלי ב-NBA -> המאמן הגרוע בליגה. קל

onetwo3
Editor
12/01/2022 15:23:19
Reply to  אור

נו באמת

אור
אור
12/01/2022 15:47:06
Reply to  onetwo3

בדיוק

dror2
dror2
12/01/2022 6:56:22

מנחם, אם מכונת זמן היתה משתילה את אחת הקבוצות בזמן של השניה לסדרה אחת, הווריירס היו מנצחים 4-0, לא 4-2.
למעשה, גם רוב קבוצות הליגה היום היו מנצחים אותם.
הכדורסל התפתח בעשרים שנה האלה, רמת האתלטיות והסיבולת עלו, השמירה צמודה יותר, הכדורסל מרווח יותר, התרגילים מתוחכמים יותר. לא כוחות.
אם הבולס היו מתאמנים כמו שמתאמנים היום, בהחלט יש מצב שהם היו מנצחים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  dror2

איזה שמירה צמודה 😎

Berch
12/01/2022 8:14:56

גם אותי "השמירה צמודה יותר" שיעשע.
אני מדמיין את ביל למבייר קורא את זה תוך כדי שהוא מצמיד את הברך שלו לטחול של איזה קלע שלשות שהסתובב באיזור. ואפילו מצליח להוציא מזה עבירת תוקף לקלע החוצפן
🙂

Tamir
Tamir
12/01/2022 13:02:05
Reply to  Berch

למביר הרביץ כי הוא היה שמן חסר כושר.
במשחק של היום הוא תוך 12-15 דק'
היה צריך ניידת של שחל בכלל הרבה שחקני הגנה גדולים מפעם לא היו שורדים בליגה היום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מברוק יהלי, ובהצלחה!
.
נראה לי שסטף פשוט סונט במאמן שלו 😉 בכל מקרה זו יכולה הייתה להיות סדרה מענגת – רודמן היה מוציא את דריימונד ודוראנט מדעתם, סקוטי ומייקל היו לומדים, ומלמדים את כולנו, איך מגינים נגד שלשות, הלוחמים היו צריכים ללמוד מחדש איך מצופפים את הצבע, איך מוסרים בנוכחותם של שלושה תמנונים, איך מונעים ריבאונד התקפה, ועוד ועוד. מה שכן, בלי קשר לכשרון נטו, אם המשחק היה צמוד ברביעי שיקגו הייתה מנצחת.
.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב

נועמיקו
נועמיקו
12/01/2022 11:08:58

וואו מאנו, כל מילה.
הבולס דאז הייתה קבוצה כל כך תחרותית וחכמה – הם היו מוצאים את הדרך לנצח. בטח במשחק צמוד, לא היה ווינר גדול מג'ורדן במצבים האלה.

והמון בהצלחה ליהלי!

Tzafriros
Editor
12/01/2022 7:27:23

טוב גם אני חושב שהבולס היו קורעים אותם. הווריורס לא נתקלו בהגנה כזאת ובקשיחות כזאת ואם היה צריך סמול בול קוקץ היה נכנס במקום לונגלי וזו חמשיייה שמשאירה את הווריורס על פחות מ 100 נק למשחק

Berch
12/01/2022 7:31:37

פוסט נהדר
קודם כל הרבה בהצלחה ליהלי. כבוד למגזר.
דבר שני סימונס לאטלנטה – אתה מדבר על זעזוע לאטלנטה… אני יותר חושב על זעזוע לסימונס. בגלל זה דטרויט או יוסטון יותר קורצות אבל האמת שגם אטלנטה של השנה תעשה את העבודה.
ולסיום הבולס של 96 ינצחו בטוח את הלוחמים 2017 מהסיבה הפשוטה שיושב להם על הספסל המאמן של הקבוצה השניה !!! הדבר הכי מעניין במשחק זה הנאמנות של סטיב קר.
ואני בעד שלומפר. באופן כללי… בחיים. שמח שג'ה וקליי מיישמים את האידיאולוגיה שלי
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/01/2022 7:39:02

בהצלחה וברחות ליהלי וגם לערן בג'ובים החדשים.
מנחם, אל תיקח ללב. מי שלא יודע להעריך מה שאתה נותן פה לא ראוי לתגובה ולעצבים שלך.
גם עם פה ושם מתפלק, כולנו בני אדם, בעצם חיות אדם. מי שיש לו בעייה עם זה שיקפוץ.
גה זה כמו מייק ביכולות הוא לא ייאמן פשוט. אם לא יפצע יותר מדיי הוא ישאיר לנו הרבה רגעים מהנים בזיכרון. רק שלא יתקלקל כמו קבוצה של שחקנים כמו השיקוץ, הרד-און, העכברוש ושות ושלא ישמין כמו ציון והבטטה הדונקציץ בשר.

דן רוזנבלום
12/01/2022 22:13:04

עזוב. בכלל. בריבוע של "עזוב" ובריבוע של "בכלל".
מנחם כעת בסוגייה של "אחר המוות" או לפחות במקצת…של ה-"אלמוות".
בעבורו כל הביטויים שלנו פה הם למעשה רשומת למילותיינו בעודנו בחיים ומצובה להאיל דרכיינו כבני אנוש.

אני מכבד את זה. אמנם, אם זה קצת ויותר מדי…ד-ר-מ-ט-י.

יהלי ולא טרייד, מנחם ולא אתר…
אף אחד מאיתנו לא עוזב את העולם ללא שיקוץ קטן שממשיך הלאה.
אם מדובר בסופרים, עיתונאים אשר הגו מושגים בשפה העברית…
או חנונים צעירים אשר עוד כותבים את המשך דרכייהם…

כל עוד האצבע מורה?
גם סטיבן הוקינג יצא גאון.

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 7:48:22

תודה דוק, מצוין.
מסכים עם ההשגות – גם אני חשבתי הלילה על השיער של מוראנט.
הגעתי למסקנה שזה חלק מאופיו והרצון העז להתבלט ולעשות שואו אוף.
שזה גם לעיתים פוגם במשחקו ובממפיס – במקום להניע כדור כמו שממפיס עושה מצוין כשהכדור מגיע אליו הוא נתקע והוא ממזמז וממזמז אותו כאילו יושב ב"דרייב אין" עם חברתו.
זה די מעצבן.
שיסתפר, ושיפסיק לנסות להתבלט בכל רגע נתון.
קליי אכן נראה כבד יותר, אבל מה לעשות הבחור לא שיחק שנתיים. מאמין שיחזור לכושר לאט לאט ושיחליף גם את הגרביים.
מזל טוב ליהלי, תודה רבה לערן שור על הכתבות האדירות ומצפה לשובו (המקור מס' 1 בישראל).

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 7:50:10

שרגא בשקט בשקט נתן שורה סטט' דומה מאוד לזו של מוראנט אבל קצת יעילה יותר.
חדירות אדירות, קבוצה שלמה על הגב שלו, רק בלי השואו אוף והשטיקים אחרי כל סל והפוזה.
ועם תספורת הגיונית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת בשקט בשקט אתה רואה איפה הקבוצה שלו? איזה מקום ואיפה הקבוצה של מוראנט? וזה לא שאצל דוראנט משחקים כוכבים….כולם צעירים ורוקים כמו אצל שגא.
לחצי ליגה יש סטט יותר טוב משגא אגב

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 8:11:31

עם מי הוא משחק ועם מי מוראנט?
מה הם עשו בלעדיו ומה ממפיס בלי ג'ה?
הוא כל הקבוצה, בלעדיו הם 80-2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם מי מוראנט משחק? דזמונד ביין שנה 2 בחירה 30, דילון ברוקס שנה 5 בחירה 45 בדראפט, JJJ שנה 4 בחירה 4,
דאנתוני מלטון עונה 4 בחירה 46, זהיר וויליאמס עונה 1 בחירה 10. ומשלימים כמו אדמס קייל אנדרסון וטיוס גונס.

במה הסגל הזה יותר טוב על הנייר מאוק? גוש גידי בחירה 6 שנה 1, לו דורט שנה 3 בחירה לא נבחר בדראפט, דריוס ביזלי שנה 3 בחירה 23, גרמיה רובינסון בחירה 32 שנה 1. ויש להם את הוטרנים דרק פייבורס וקנריך וויליאמס.

זה סגל מאד זהה על הנייר ותראה לאיפה גה לוקח אותם ואיך שגא מדשדש איתם. תוסיף לזה את הסידרה חושך שהיה לשגא מול יוסטון בפלייאוף

גם הקאבס שהם אוסף רוקים מצליחים הרבה יותר מאוק. שגא ממש לא ברמות האלה של גה לוקה טריי, זה מזה לגביו, הוא לא שם ולא יהיה שם.

asaf
12/01/2022 9:45:58

לא לציטוט כי גם ככה אני יכחיש..שימון צודק בויכוח הזה אשך! אנשים שוכחים גם שמוראנט כולה עונה 3 בליגה. הוא עוד לומד וילמד, ביחס לגילו הוא בוגר מאוד באופיו, בקבלת ההחלטות ובמנהיגות החיובית שלו

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 9:57:47

על מה אתה מדבר? ביין תותח ועושה סל מתי שהוא רוצה. יותר לעצמו.
כנ"ל ברוקס.
השאר משלימים מצוינים, צעירים וגם וטרנים.
זאת קבוצה שמנסה רק להתחזק ולהיות טובה יותר.
עשו ריצה מצוינת בלי ג'ה.
.
מולם –
שממה.
קבוצה שמנסה להחליש את עצמה כמה שיותר וכל שחקן שמסוגל לכדרר וללעוס מסטיק בו"ז הוטרד לאלתר.
תביט ב-no names האלה:
https://www.nba.com/thunder/roster
פשוט בדיחה.
שחקנים שלא היו רואים רוסטר בליגה או מאוד צעירים (גידי).
בלי שרגא הם לא מסוגלים לעשות סל.
אין שם אף יוצר.
והוא לוקח את החבורה הפיסחת הזאת והופך אותה לבד מכזו שחוטפת 70 הפרש לקבוצה רצינית שנותנת פייט לכל קבוצה בליגה.
לבד.
והכל בשקט ובלי כל ההו-הא והפוזות אחרי סלים.
שקט ויעיל, חודר לא פחות טוב אם לא יותר.
קולע יותר טוב.
מוסר יותר טוב.
שחקן יותר טוב.

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 9:58:23

* יוצר לעצמו במשפט בראשון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אל תעלב אבל את שגא אני לא לא לוקח אפילו על מקסי

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 10:13:28

אבל זה כי אתה רפה הבנה, לא קשור אלי או לשרגא

Rocky1
Rocky1
12/01/2022 11:09:00

טוב שמעון נסחפת לגמרי עם מקסי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך שגא כבר 4 שנים בליגה רק מפסיד. אפילו פרסטי להחליף אותו על קייד. זה לא שחקן לטופ 15 בליגה גם בעתיד. הוא סוג של אינגראהם כזה במעמד אולי יותר משופר, הוא לא שחקן שיוביל קבוצה לבד להצלחות אני מתכוון

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 14:16:14

די שמעון אתה סתם הייטר של שחקנים נטולי פוזות
שרגא עושה בדיוק את מה שג'ה עושה + עוד
הוא פשוט בקבוצה שמנסה להפסיד כמה שיותר, התפתח לאט בקליפרס (סה"כ בחירה 11), ואז כשהתחיל לפרוח נפל עליו הטרייד בגלל קוואי.
באוק' עשה חיל והפך לפרנצ'ייז, היה חלק חשוב בקבוצה שהפתיעה והגיעה לפלייאוף, ואז הפך לשחקן של קבוצה שלמה, ועוד ישב בחוץ רוב עונה שעברה בגלל פציעה וכי ניצח להם יותר מדי משחקים.
הוא פרנצ'ייז כמו כל טופ פרנצ'ייז בליגה, רק כרגע בלי קבוצה מסביבו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מוראנט זה פוטנציאל של פעם בעשור. כמו שגא יש עוד 50 שחקנים בליגה

נועמיקו
נועמיקו
12/01/2022 11:12:00

אוי שרגא זה כינוי מעולה.
לא יודע אם זה בכוונה או טעות הקלדה – אני אימצתי.

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 11:21:37
Reply to  נועמיקו

התחיל בעבר עם טעות הקלדה של מישהו ותפס 🙂
מאז נוסף גידי, גידי ושרגא – החבר'ה הטובים מהקיבוץ באוק'

אוהד ס"א
12/01/2022 17:03:27

לא לשכוח את ויצמן מק"ק סאן פרנסיסקו

trusttheprocess
trusttheprocess
12/01/2022 7:52:05

לכל אלה שאומרים שמייקל לא היה מצליח לרדוף אחרי קרי , באיזה חוקים משחקים שנות ה 90 או גן שושנה של עכשיו?
אם משחקים בחוקים של היום אז צריך להבין שמייקל היה בונה את שיטת המשחק שלו אחרת ושהבולס ביו בונים קבוצה אחרת שתתאים לשיטת המשחק הנוכחית.
אם משחקים בסגנון שנות התשעים אז סטף קרי גומר את העונה במשחק 12 אחרי שגרי פייטון דופק לו נוגרה לראש , אצבע לעין ולקינוח דורך לו על הקרסול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בשנות ה90 פייטון היה עומד 2 מטר אחורה וחוטף 15 שלשות על הראש. סטף היה מפרק לו את הרגליים

trusttheprocess
trusttheprocess
12/01/2022 8:13:32

אתה חולם , כל כניסה של קרי לסל הוא מקבל דחיפה ומנגב את הפרצוף מהשורה השלישית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא לא צריך להיכנס לסל בשנות ה90 השומר עומד מתחת לסל הוא יוריד גשם

trusttheprocess
trusttheprocess
12/01/2022 7:54:52

והשיער של מוראנט זה בדיוק כמו שיער של הרבה בני 21 , מה הבעיה?
מספיק לצעוק על העננים , אתם מנותקים מהמציאות
תלכו ברחוב בהוליווד ותראו שמוראנט הוא אחד החברה הרגועים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
12/01/2022 8:17:02

+100
תעזבו לילת את השיער.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמת שהיינו רוצים כזה שיער אה רזיאל? היית חוגג בסצינת הפאנק ב80? היה לך תסרוקת תרנגול סגול?

MBK
Editor
MBK
12/01/2022 8:16:47

בהצלחה יהלי
מנחם הרגת עם סטף קארי, הוא היה בן 8 ב 96 😂
נחמד שיש לו בטחון עצמי
המאץ אפ בין הבולס לווריס יכל להיות מאוד מעניין
פיפן מול דוראנט, קליי מול מייקל, דרימונד מול רודמן
תוכנית המשחק של גולדן סטייט תהיה פשוטה – זאזא פצוליה נוחת על הקרסול של מייקל (או על האף של סקוטי פיפן)
וש אליפות! גולדן מפרקת את הבולס 4-1

אור
אור
12/01/2022 8:34:30
Reply to  MBK

חחחח

אבג
אבג
12/01/2022 8:32:58

לא יודע מי היתה מנצחת אבל קרי עדיין לא בן 41

etayef
etayef
12/01/2022 11:23:46
Reply to  אבג

סטף צריך להפסיק להתעסק עם הדיבורים על מי הקבוצה הטובה בהיסטוריה, אחרת לא יהיה לו מה לעשות כשיפרוש.
אם כבר להתעסק בדברים מחוץ למגרש ולהתחרות ב Goat, צוות צילום לחומרים לסרט תיעודי יש לו? מה לגבי להשתתף בסרט משל עצמו? מה עם ספורטס אילוסטרייטד? מה עם איזה סקנדל קטן? יש עבודה לעשות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

חחחחחחחחח זה ליום שאחרי שיהיה משעמם

אור
אור
12/01/2022 8:34:50

נו באמת למי אכפת מהשיער של מוראנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

זה מציק בעין אבל יותר מציק זה התספורת שהמפגרים שיש למרקל פולץ והיה לדיוויס ולחצי ליגה, זה התספורת הכי מפגרת מכל התספורות. רק דוויט יכול למצוא משהו יותר מפגר

אור
אור
12/01/2022 14:08:00

שישחקו מצידי עם תחפושת של דארת ויידר

קוקי
קוקי
12/01/2022 8:38:02

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

קוקי
קוקי
12/01/2022 8:39:24

mbk הרגת עם זאזא פאצוליה

אוהד ס"א
12/01/2022 8:44:38

מנחם, אגב הטרייד עם סימונס וקולינס, כשאתה מביא עדכונים לא לרוחנו, זה מאד "טבעי ובוגר" שנרצה להרוג את השליח. הגיוני, לא?
מה שאני לא הצלחתי להבין זה את ההגיון של אטלנטה: הם חנוקים מחוזים כבדים שמביאים אותם כרגע לבחירת לוטרי.
הגיוני מאד להיפטר מקולינס. התרומה השולית זניחה יחסית לעלות, אז למה להביא את סימונס שעולה כמעט כפול עם תרומה שולית קטנה יותר, אלא אם כן כמו שאתה אומר מעורבות קבוצות נוספות.

יהלי אולמר
Editor
12/01/2022 9:04:28

תודה רבה לכולם, מתרגש להתחיל לעבוד 🙂
במאבק בין גולדן לשיקגו, לכל קבוצה יש אתגרים משמעותיים. אני חושב ששיקגו תיקח ב-7 בסדרה מהחלומות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/01/2022 9:24:02

מעורב מעולה,. רבה בהצלחה ליהלי

עידו גילרי
Admin
12/01/2022 9:41:11

הדבר הכי מוצלח שסטף אמר בסשן שם הוא:
" יש שלושה דברים ששחקני כדורסל לא עושים: אנחנו אף פעם לא עושים עבירות אנחנו אף פעם לא עושים צעדים ואנחנו אף פעם לא רוצים לרדת מהמגרש."

NFS
NFS
12/01/2022 9:41:24

צודק מנחם, הבולס היו מנצחים לא 4:0 אלא 5:0
אחרי הסדרה דוראנט היה מתקשר מהחניה לג'ורדן לברר אם יש מקום פנוי בקבוצה לעונה הבאה.
.
מה שכמובן מזכיר לי את זה –
https://youtu.be/UaKU3WMGvfQ

Tamir
Tamir
12/01/2022 13:10:42
Reply to  NFS

ענק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחח

עגל
עגל
12/01/2022 14:07:20
Reply to  NFS

באמת ענק. ווסטברוק מתאפק לא למות מצחוק.
נו פאני, הניתוח בגב עשה לך רק טוב לאחרונה
(סתם טפו טפו תהיה בריא)

NFS
NFS
12/01/2022 14:53:06
Reply to  עגל

בברך (מניסקוס)

עגל
עגל
12/01/2022 15:54:46
Reply to  עגל

עדיף ככה, פציעה בברך מאפשרת לך לשחק פוקר בימי שישי
אולי זה אפילו עוזר, אתה יכול לעשות פרצוף של כאב ולא ידעו מה הכוונה

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 14:08:12
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

MBK
Editor
MBK
12/01/2022 14:10:01
Reply to  NFS

👌ענק

אור
אור
12/01/2022 15:38:11
Reply to  NFS

קטע טוב אבל מסתבר שסיפרו על זה לדוראנט מראש

אלכס דוקורסקי
Editor
12/01/2022 10:20:57

יהלי וערן, בהצלחה לכל אחד מכם בתפקידכם החדש.

etayef
etayef
12/01/2022 10:25:02

בנאדם שקוראים לו ג'ה, אם אין לו ראסטות צריך לתת הסברים, ולא להיפך.

עידו גילרי
Admin
12/01/2022 10:26:27
Reply to  etayef

חח, מר טמיטריוס בשבילך…

NFS
NFS
12/01/2022 10:42:14
Reply to  etayef

100+

אשך טמיר המקורי
12/01/2022 11:04:30
Reply to  etayef

צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

חחחח אמת

captain beefheart
captain beefheart
12/01/2022 11:34:40

סביר שמייקל היה מוציא חוזה על הראש של סטף והורג אותו ערב אחרי ערב עם רצח בעיניים. נכון, הוא לא עשה את זה לגארדים שפגש בגמרים (מג'יק, קלייד, קייג'יי, פייטון וסטוקטון) אבל את סטף הוא היה משתק בהגנה וממטיר עליו נקודות בצד השני. אלפא דוג יש רק אחד ואנחנו כבר יודעים מה היתה הפסיכולוגיה שהפעילה את 23.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייקל היה צריך מכונת הנשמה על סטף. זסה לא הגארדים הצבים של שנות ה90 שהוא יכל לנוח עליהם. סטף היה מוריד גשם ושלא נדבר מה דוראנט היה עושה לפיפן אה ויש גם קליי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/01/2022 12:13:27

סטף קרי: "היינו מנצחים את הבולס של 1996 ב-6 משחקים"
אוי וויז מיר קרי,למה ממי, למה להרים להנחתה עצמית.
עד שאני מצליח למצא דמות אהודה בליגת הWWE ,אתה הורס את זה בשניה של טיפשות.
מה יהיה עם האהבלים האלה אין להם יועצים חכמים?
קרי בייבי,משלוח טיטולים משומשים של הCHOSEN בדרך אלייך מעלי אקספרס,תצטרך אותם,נכון הם מסריחים,
אבל זה העונש ההולם

ירון, החלום
ירון, החלום
12/01/2022 13:36:35

בס"ד
תודה רבה מנחם.
מעורב נהדר, ועזוב תגובות לא מכבדות.
הבולס נגד ה ווריורס, עוד כמה שנים נדע את התשובה.
אינטליגנציה מלאכותית.. ישחקו אחד נגד השניה וירטואלית.
להערכתי היה צמוד, לכל קבוצה יש את הפלוסים שלה.

וברוך הבא לאיתי, ברכה והצלחה

ירון, החלום
ירון, החלום
12/01/2022 13:39:57

בס"ד
ברכות ליהלי כמובן

שחר אלוני
12/01/2022 13:50:03

תודה מנחם
בהצלחה יהלי!

martin
martin
12/01/2022 14:06:00

לגבי התספורת של ג'ה ובכלל התספורות בכל הליגה\ עושה רושם שהשחקנים האפרו אמריקאים עסוקים יותר בתספורת מאשר במשחק. אני לא מבין איך הארל מצליח לזוז עם החתול על הראש.
אולי מישהו ירים את הכפפה ויעשה כתבה על התספורות המושקעות/מוזרות ובהשוואה לשנים אחורה. פעם היה מקסימום אפרו…

עגל
עגל
12/01/2022 15:55:35
Reply to  martin

אני בטוח שלדה שוט כבר יש תיאוריה בנושא

אור
אור
12/01/2022 16:11:01
Reply to  עגל

חחח, ענק. מקווה שירים את הכפפה

Warrior
Warrior
12/01/2022 14:18:09

יכול להיות שפספסתי בסרטון אבל רק ראיתי שהוא אמר שהוא אוהב את הסיכויים שלהם לנצח לא ציין איך וכמה משחקים..
ץודה על המעורב

Jonathan
Editor
12/01/2022 14:23:43

תודה מנחם.
בגדול אבל – הבולס של אז השפיעו מאוד על ג"ס של 2016 ועל המהפכה בכדורסל המודרני. ישב על הספסל של הבולס איזה גמד שידע לזרוק שלשות ואמר לעצמו "יום אחד אהיה מאמן ונעשה את אותו הדבר כמו כאן – רק שאני אתן לגמד בקבוצה שלי לזרוק המון שלשות. ה-מ-ו-ן."
*
ראיתי את הבולס לוקחים אליפות ב96 בלייב וברור לי שהם היו עושים הרבה צרות לג"ס של 2016. אבל ג"ס של 2016 ידעה לעשות דברים דומים בהגנה למה שהבולס ידעו (כי שוב, הגמד הביא רעיונות), ובהתקפה היא הייתה יותר טובה. אקיצר: 4-2 קשה לג"ס.

Jonathan
Editor
12/01/2022 14:34:55

וברכות ליהלי

onetwo3
Editor
12/01/2022 15:24:05

בחירה מצוינת ביהלי.
תגובות ענייניות תמיד ואחלה בחור כמו שנוכחנו לראות במפגש בפארק

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
12/01/2022 15:39:01

אנשים כאן לא זוכרים שהבולס ב96 התקשו בגמר מול הפאקינג סוניקס ולא מעיזים ללכת לצפות במשחקים מהגמר ההוא כיום בשביל להבין מה באמת הייתה הרמה של הכדורסל שם. הווריירס עם דוראנט היו שוחטים אותם בקלות (גם בחוקים של היום וגם בחוקים של פעם). 4-2 זה רק אם הם עושים לבולס טובה ונותנים להם שני משחקים פור חינם.

עגל
עגל
12/01/2022 15:58:35

לצערי אני חושב שאתה צודק.
אני אומר לצערי משום שבעיני יוסטון של אולג'וואן היתה הקבוצה הטובה בעולם, ואני מפחד לחשוב מה היה קורה להם אם הם היו משחקים היום (לזכותם יאמר שהיה להם סנטר בלתי עציר וחבורה של פייטרים שגם ידעה להשליך שלשות)

Jonathan
Editor
12/01/2022 16:12:29
Reply to  עגל

עם הרשיון להרוג מהשלוש בימינו? והיכולת לשמור על הפרימטר? והסנטר הכי קרוב ללהיות אול-אראונד של התקופה? אולי לא היו אלופים אבל היו מסתדרים.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/01/2022 16:37:51

מדוייק תוג, המשחק כל כך התפתח הרמה הרבה אבל הרבה יותר גבוהה.

The Pro
The Pro
12/01/2022 17:12:36

מנחם,
סטפן קורי זה גם אותו אחד שנחנק בצורה היסטורית וחטף הפסד בגמר
כשהיתרון הוא 3-1 לטובת הסופרטים שלו.

מה שכן הבולס לאורך שנות ה-90' שיחקו נגד קבוצות בינוניות.
הליגה הייתה בעד ג'ורדן ולא נבנו סופרטים בסדר הגודל כמו בזמן של לברון (נטס,רוקטס,ספרס וגולדן).

etayef
etayef
12/01/2022 17:55:29

רוצים לדבר על תספורת?
מה עם קליי? מרק נופלר מבקש את ההד בנד בחזרה, ושיחזיר את העציץ למקום.

דן רוזנבלום
12/01/2022 22:05:07

פגשתי את הבחור החתיך והצעיר הזה במפגש ושוחחנו מעט…
הגיגים של צחוק, הומור ושמחת חיים.
אני שמח שמינית אותו לתפקיד כזה או אחר ומוכרח לאמר שאתה יודע איך וכיצד, לנתב ובמרכאות "לנצל" את הכשרונות הצעירים שמגיעים למגרש המשחקים…

במפגש יהלי היה מגניב. צחקנו לפרקים. חטף לי כדור. פרשתי מהר.
בהצלחה לכולם וכן…המעורבים שלך הם הכי "צעקניים" שאפשר. כמו הספרים שלך שפורסמו.
נדמה לי שאם היה אפשר לפרסם תמליל שלך על השמיים, עדיין היית הולך על B בגבוהה.

אוהבים אותך מנחם.
You Tha Man Doc.